Subject: FW: Küsimus ajalehest Sakala
From: "press - AKI" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 13:13:43 +0300

From: Marko Suurmägi <[email-masked]>
Sent: Friday, September 26, 2025 12:42 PM
To: press - AKI <[email-masked]>
Subject: Küsimus ajalehest Sakala

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun ajalehest Sakala küsimusega, mis puudutab (8. septembril) Viljandi 
linnavalitsuse osas algatatud järelvalvemenetlusega ja mis linna kantselei 
kinnitusel on sel nädalal lõpetatud.

Neljapäeval olnud Viljandi volikogu istungil olnud küsimuste-vastuste osas 
esitasid volinikud selles osas päringu ning Viljandi linnasekretäri 
seletusest võis välja lugeda justkuioli AKI ametnik alustanud menetlust 
Viljandi dokumendiregistri võimaliku eksimuste osas n-ö programmi valet 
vaadet kasutades.

Seletus, mis volinikele anti oli omajagu segane, küll aga väitis 
linnasekretär, et kui AKI ametnik sai aru, et ta on dokumendiregistrit kas 
siis enda eksitusest või programmist tuleneva segaduse tõttu valesti 
vaadanud, lõpetas ta kohe menetluse ning suur hulk etteheiteid osutusid 
alusetuteks.

Uurin, kuidas AKI seda protsessu kommenteerib? Miks alustati Viljandi 
linnavalitsuse Amphoras asuva dokumendiregistri osas menetlust? Millised 
olid etteheited? On see menetlus tänaseks lõpetatud ja miks?

-- 
Marko Suurmägi
Sakala peatoimetaja asetäitja
AS Postimees Grupp
tel: +372 433 0042, tel: +372 5698 4234
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>